16/9/11

MUSAC


Nunca nun entendí l'arte contemporaneu, nun sei si pola pasión que siempres despertóu en min el clasicismu ou por nun tener a nadie que s'amoliestara en desplicámelu, sicasí, bien de veces tuvi la ocasión de visitar museos d'esti xeitu ensin que nengún d'eillos llograra causame gran impresión. Güei acheguéime al MUSAC, pámeque por tercer vez, y yá que las dúas visitas anteriores fonon llibres y nun m'enteréi de nada, esta vuelta tentéi de dir n'horariu de visita guiada (de baldre) y... ¡qué gran diferencia!



Las dúas esposiciones que pudi visitar, dambas collectivas, fonon I was a male Ivyonne de Carlo y El Grito. Na primeira d'eillas espéyase una visión crítica de la sociedá americana y el propiu arte, n'onde son parodiaos aspectos cumo'l conceptualismu, el cine d'autor, amosando la cara más aburrida d'esti, ou la propiedá privada y los fondos raigaños capitalistas de los Estaos Unidos al traviés de, por casu, una proxección rodada nun Ikea n'horariu llaboral y ensin permisu del establecimientu na qu'una familia abronca a sou fiyu por robar y pretende desplica-ye lo que ye la propiedá privada y los sous beneficios, chegando'l rapaz a una conclusión un tanto divertida ya inesperada. No casu d'El Grito, la esposición xira alredor de la esencia de la famosa obra pictórica del mesmu nome, amosando con pinturas, instalaciones y proxecciones los diferentes niveles de tresmisión emocional que puede ufrir un glayidu en sí mesmu. Rescamplan las fotografías de Teresa Margolles acerca de cines mexicanos abandonaos aú l'artista alluga nos sous lletreiros frases que xóvenes deixoron escritas antias de suicidase, ou los cuadros espresionistas nos que surde una gran carga emotiva de la que'l visitante puede decatase d'un solu güelpe de vista. Dambas esposiciones interesantes daveras.

Definitivamente los llioneses tenemos mueita suerte de cuntar con un espaciu tan importante y atractivu pa chumbanos no arte contemporaneu na nuesa ciuda y amás gratuitamente, y dizlo dalguién que nunca nun valoróu con xusticia esti tarrén. El MUSAC abelluga obras de sorprendentes artistas, grandes medios p'amosalas y meyores profesionales pa que desmañaos cumo you sían a entendelas (un 10 pa la nuesa guía), una esperiencia en definitiva arriquecedora que tódolos llioneses deberían esfrutar dacuandu, y sorrayo lo de todos porque... na visita guiada de güei yéramos dúas presonas. Triste.

Nun hai comentarios.

Publica agora'l tou comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...