12/2/12

SSS (Stupid Standard Spaniard)


Nesti intre, mentanto escribo estas ringleiras ye bien probable qu'un paráu de llarga duración estea esbardiando en dalgún bar ou na sua propia casa sobre la gravedá del ataque surdidu de los medios de comunicación  franceses a la dignidá de los deportistas españoles y los sous llogros. Doping, Contador, Nadal, clembuterol, guiñoles, gabachos... güei nun se fala d'outra cousa. Amentando esto, llémbrome de cuando meses atrás, viendo'l programa Informe Robinson sobre'l camín que llevóu a la selección española a algamar la merecida copa'l mundu 2010, documental n'onde amecían imaxes de los partidos con entrevistas a los xugadores, ascuitéi al porteiru Pepe Reina dicir lo que vien darréu: ¿Todo un país unido? Es que yo creo que eso solamente lo hace el fútbol. Nun sabe tódala rezón que tien, resulta sorprendente comprebar cumo a pesar de los tiempos que cuerren la xente pueda sentise más ofendida y entamar un espolín bien curiosu porque se cuestione la llimpieza de los llogros deportivos españoles que pol feitu de que los sous dreitos cumo ciudadanos y trabayadores sían amenorgaos a pouco y a pouco hasta tornar a los primeiros años de la democracia.

Cuido que la única desplicación qu'hai ye qu'eichamos tanto de menos los tiempos de la bonanza económica de 2004-2008 y tenemos tanta fe en que se pueda volver a eillos que pa consiguilo estamos dispuestos a soportar lo que faiga falta, xubida d'impuestos, despidu más baratu y mayor númaru de casos en que sía procedente, ERE's con muitas menos torgas por parte de l'alministración, disminución de la igualdá d'oportunidaes fomentando los contratos formativos a xovenes que marxinan inda más al paráu de llarga duración de más de trenta años, minijobs... en fin, todas esas cousas que tenemos delantre y nun queremos ver porque confiamos en que sirvan pa reactivar la economía y acabar col paru cumo diz Mariano. El gobiernu español xustifica estas mididas argumentando que si los empresarios tienen mayores facilidaes pa despidir al emplegáu tendrán tamién menos dubias a la hora de contratalu, pero nel fondu todos sabemos ou deberíamos saber qu'el problema nun ye que l'empresariu tenga dubias a la hora de contratar al emplegáu, si precisa d'él contratarálu, el problema ye que lo que necesita l'empresariu agora mesmo ye únicamente despidilu. Más despidos y más impuestos nunca nun podrán estorgar el consumu ente la población y reactivar la economía, dous y dous son cuatro.

Ayeri mesmo dalguién entrugábame ¿pero de verdá nun confías na pallabra del gobiernu?, gracioso. Dientro un par d'años, cuando la situación estea igual ou mui probablemente peor si siguimos pol camín d'aviar las cousas del presente con iguas del pasáu, la xente dirá ensin muita falta de rezón que son los políticos que nos tienen engañaos y xuegan con nós. Efectivamente los políticos son los únicos responsables de las propias decisiones qu'eillos tomen, pero güei tenemos la suficiente información por varios calces cumo pa decatanos de lo qu'están a facer y para-yes los pías a tiempu, sicasí... nun respondemos, miramos pa outru llau y bramamos pola inxusticia de lo de Contador. Debería danos vergoña, ye mui cruel na situación actual dicir que tenemos lo que merecemos pero cuasimente ye verdá.

Pa esi español que mira con pasividá cumo la clas política esfarrapia y escabilda los sous bienes pero protesta pola inxusticia deportiva, pola llei del albuertu y porque esto ye España y eiquí tien que se falar español... va tiempu qu'alcontréi las siglas SSS (Stupid Standard Spaniard), llamentablemente España está chena d'eillos.

Salú,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...