9/3/12

RTVCyL, la tintorería de Carrasco

Meses atrás dalguién, nun me llembro de quién, alertaba en twitter d'una maniobra d'Isabel Carrasco pa llimpiar la sua imaxe al traviés d'un programa de TVCyL que rellataría las 24 horas d'un día na sua vida. Nun soupi más del tema hasta qu'ayeri outru usariu de twitter, @marioLlion concretamente, publicaba la lligazón al mesmu en Youtube.

Pouco puede dicise d'Eilla que cualesquiera llionés un poucu enteráu de l'actualidá política nun conoza yá: el cientu de cargos polos que lleva pa la fardela una cantidá escandalosa, las dietas indebidamente cobradas, los kilometraxes, bla bla bla. Na mia esperiencia presonal tódolos los afiliaos al PP conos que touvi ou tengo rellación dalguna, que nun son poucos, siempres faloron de Carrasco del mesmu xeitu: una muyer con idénticu poder que facilidá pa perder las formas en situaciones tensas ou adversas, el perfil d'una cacique de primer categoría en definitiva. Abulta sorprendente que si la gran mayoría de los miembros del sou partidu nun quieren que sía la presidenta del mesmu siga siéndolo, pero la sua posición ta mui curiosamente afitada: l'arimu que recibe Isabel Carrasco vien dau en menor importancia polos cuatro chupalandrinas y paniaguaos de Llión ciudá pa los que prima más una vida acomodada que'l compromisu pa conas suas convicciones ideolóxicas, y principalmente polos numarosos alcaldes populares de la provincia de Llión que respuenden a las chamadas de la presidenta a consecuencia de los favores y l'atención que los sous conceyos reciben dende la diputación provincial, ou meyor desplicáo: Nun me votes y quedas ensin polideportivu.

Dalgunos foron los proxeutos de valientes que tentoron de plantar cara a la reina pero faltoron arrancadeiras cuando había que dar un pasu alantre daveras definitivu. Majo, Silván, todos eillos querían ser abanderaos d'un cambiu real na dinámica del PP llionés pero finalmente arrenuncioron a eillo pa garantizar una posición curiosa ensin espolines que pudieran torgar la sua carreira política, una carreira eternamente al aveséu d'esa mesma muyer cona que querían acabar ensin afayar un calce efectivu pa facelo. Y sí, tamién houbo dalgún friki que plantegóu una alternativa, más que nada porque nun tenía nada que perder, el problema d'esta xente con más corazón que tiesta ye que nun son a decatase de que resulta más eficaz pa esbarrumbar una muria d'esa categoría qu'un únicu candidatu gane un congresu con un 60% de los votos y las dubias qu'aqueillo xeneraría a que lo gane escontra outru candidatu surdidu de la nada por un 80% - 20% acabando más fortalecidu de lo qu'emprimóu. Esa podría ser baixo'l mieu puntu de vista la maneira d'aflaquecer a Carrasco, pero precisa de la paciencia cona que yá nun cuntan unos afiliaos que ven pasar los años y sicasí la presona que más noxu-yes da sigue moviendo los filos.

Nun quiero rematar esta entrada ensin una pequeña recordaza p'aqueillos qu'amparaos nel anonimatu  de la rede entamoron blogs y foros pa cuntar tódolos trapos sucios d'Eilla pero finalmente viendo peligrar el sou xornal y el dinero con el que pagar el colegio de sus hijas acaboron siendo los sous principales defensores en primeira llinia de batalla. Ay Yiyo Yiyo, si la xente supiera...

El reportaxe... cotrosu, empondera las reformas na diputación tan criticadas nas que s'escabildoron miles d'euros de los llioneses, fai omisión de los detalles realmente importantes nos escándalos de los qu'esta muyer ye protagonista y trata despectiva y tendenciosamente al diariu dixital más afanáu n'asoleyar cadún de los escuros asuntos de Carrasco. Seique siempres acabo falando de los medios de comunicación, pero paezme murnio enforma qu'esos que deberían informar a la ciudadanía tean en realidá al serviciu de los más dañibles pa con eilla, cumo ya dixera en twitter, aspero que polo menos los artífices d'esta indignante peliculina cobraran bien.

Salú,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...