1/1/12

Añu nuevu, día 1

Diz la voz popular que cuando Dieus piecha una puerta abre una ventana y pesia qu'anguaño cuando miras alredor dan ganas de pechar tanto puertas cumo ventanas, no fondu siempres queda una bona parva de cousas polas que siguir lluitando.

El 2011 foi un añu diferente, una llinde, una fronteira más na mia vida de las tantas que quedarán pa siempres esturadas na memoria y que contribuíu a escribir unas cuántas páxinas más nesti alma con cada vez menos fueyas en brancu. Supouxo romper definitivamente con un estilu de vida más fácil y enredador, romper con una pantasía que llogróu anubrir los oxetivos que persiguí durgante muitos años, torgar el mieu avance hacia eillos y faer de min un escravu en xaula de prata, la cuestión ye que la vida ye curtia enforma cumo p'apigazar no que sabemos ye irreal ou mirar pa outru llau mentanto escapan las oportunidaes de faer  realidá los suaños y prencipios que sí que nos convertirán en presonas arguyosas de lo feito, por suerte el camín qu'había que desandar nun yera tan llargu nin pindiu cumo semeyaba y el carreiru correctu onque tampouco nun ye fácil, resulta muito más gratificante.

Pero tamién ganéi amor, ganéi arimu, una mano qu'agarrar cuando paez que ya nun queda nada y un emburrión cuando pierdo las arrancadeiras pa dar un pasu más. A eilla... gracias, en realidá naide nun fixo nunca tanto por min en tan poucu tiempu, aspero que los años me dean la oportunidá de compensar tanta paciencia y empeñu.

Esta ye la mañana de los propósitos, you numás tengo tres y con un pouco de ganas pueden llevase a cabu, renovar el mieu compromisu firme conas mias convicciones, cona xente a la que-ye importo y cumo non, cona llingua llionesa, eilla sigue siendo la gran pasión de la mia vida y mentanto siga habiendo la más remota posibilidá de faer dalgo por eilla, onque sía escribir cuatro ringleiras pa que las poucas presonas que me llean puedan decatase de qu'esiste, agoniza y ye mui necesaria la sua revitalización... you siguiréi neillo.

Feliz 2012, a todos, a los qu'estuvioron, a los que siguen estando, y a los qu'estarán, dicen que será outru añu difícil, pero confío daveras en que podamos superalu y hasta esfrutalu.

Verémonos,

Nun hai comentarios.

Publica agora'l tou comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...